joi, 14 martie 2013

Vrăjitorul din Oz

Da, l-am văzut şi pe acesta, care este el. În urma unei invitaţii primite de la cei de la New Media, am apucat să îl văd încă de săptămâna trecută. Biletele au venit cu următoarea replică: "o să îţi placă, e super colorat!" deci nerăbdare maximă, mai ales că îl vedeam la IMAX deci experienţa era la apogeu.

Cred că tot filmul am stat cu gura căscată, am uitat şi de floricele, din când în când mai luam o gură de suc că mi se usca gura de la aerul static din ea. Deşi povestea nu m-a captivat, culorile, costumele şi scenografia fac toţi banii. Dacă vrei să vezi cum a ajuns vrăjitorul din Oz, vrăjitor ei bine e musai să vezi filmul.

Dacă îţi plac culorile vii şi decorurile şi mai viu colorate atunci clar va deveni unul din filmele tale favorite!

Vizionare plăcută! :)


Niciun comentariu: