marți, 19 martie 2013

Prezentator la Speakers' Arena

Pe 10 martie am avut plăcerea să prezint o nouă ediție de Speakers' Arena. În faţa a aproximativ 70 de oameni, mi-am dat seama cât de mult m-a schimbat în bine acest proiect şi cât am crescut, cu el, la nivel de vorbit în public. Sunt abia la început de drum dar...e atât de frumos să descoperi!

M-am alăturat lui acum un an şi jumătate, mai întâi timid, de la distanţă, apoi a devenit unul dintre proiectele mele preferate. Aici am găsit multe de la dezvoltare personală la prietenii, de la învăţare non formală la echipă, şi aşa după luni de participare activă am ajuns să îmi dau seama cât de important este să întâlneşti oamenii potriviţi la momentul potrivit din viaţa ta.

Dacă sunteţi curioşi asupra vorbitului în public, ne vedem din două în două săptămâni duminica, pe la prânz în librăria Bastilia.


Niciun comentariu: