marți, 19 martie 2013

Un alt loc...un loc altfel...un bar numit Origo

Într-o duminică, uitată fiind prin Bucureşti m-am lăsat plimbată şi răpită de străzile lui. În apropiere de Izvor, m-am oprit în faţa unei vitrine, simplă. Deasupra deloc ceremonios, cu un stencil stătea scris Origo. M-am oprit să mă uit, uşa se deschide şi cineva mă invită să intru: „Nu am deschis, încă, dar vă oferim o cafea din partea casei!” Am intrat curioasă, nu pentru a bea cafea ci pentru a continua să explorez. Un loc minimalist, cu 5 mese, un bar imens și doi oameni zâmbind.

Mi-au prezentat oferta de ceaiuri, am început să miros borcanele...mari, mici, fiecare cu etichetă. Ce conține, cât timp se ține și la ce temperatură trebuie să fie apa în care se lasă. Eram în raiul aromelor...apoi am văzut ustensilele de cafea....raiul a mai primit un etaj! Și ei, erau dornici să îmi povestească de fiecare în parte, de expresor, de decantor și de răznița pe care o folosesc să macine cafeaua în funcție de tipul de maşinărie în care urmează să ajungă cafeaua sau de dorința clientului care cumpără.

Și ca totul să fie complet, este un local în care nu se fumează....pentru mine cele 2 ore cât am stat, în micul bar care se numește Origo...au fost două ore de basm.

Seara, această cafenea se transformă într-un loc concept, unde stai în bar lângă barman în timp ce acesta îți prepară băutura...chiar că trebuie să încerc și asta. Pentru mine este clar că a fost doar prima din multele vizite în locație. Dacă doriți un loc liniștit, romantic și plin de aromă de cafea atunci Origo e localul pe care trebuie să îl alegeți.


2 comentarii:

Unknown spunea...

Hmm, sounds interesting. Ținem minte numele cafenelei.

Marin spunea...

Mădălina, odată ce ai mers, vei deveni clientă fidelă! :)