Reclama la camioanele Volvo în care Van Damme face un spagat, de pe două oglinzi retrovizoare este deja devenită clasică! De la rețelele de socializare până la știrile de la ora 5, toate mediile au făcut această reclamă ultra cunoscută. Deși targetul era altul, toți am fost cumva chiar indirect atinși de această reclamă, nu sunt convinsă că volumul vânzărilor la divizia de camioane a Volvo a crescut exponențial, însă brandul s-a bucurat de WOM, vizibilitate și multă multă simpatie. Toate acestea sunt transformate în vânzări pentru alte divizii: copiii vor dori minicamioane să se joace cu ele, adulții își vor schimba mașina cu un Volvo etc.
Ei bine, reclama cu Van Damme este doar apogeul pentru că nu toată lumea știe că cei de la Volvo, au deja istorie în a face adevărate filme de acțiune, cu echipe măricele de cascadori pe post de consultanți, atunci când vine vorba de a filma o reclamă. Pe lângă asta implică în filmare chiar oameni din companii, care devin astfel adevărați brand manageri dar și cea mai bună metodă de a face comunicare internă și de a inspira valori și de a îi face pe angajați să trăiască misiunea companiei.
Mai jos am adăugat 3 reclame: Ballerina, Mouse și Suspension și vă las pe voi să vă faceți o părere despre ce înseamnă o reclamă făcută cu cap și cu creativitate dar și ce înseamnă un produs, un brand, o companie care inveștește în oamenii ei, în brandul ei și care lasă misiunea și valorile să respire cu fiecare mișcare pe care o face.
Și, dacă cumva ai reușit să nu vezi reclama la care fac referire, o găsești mai jos:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu