joi, 26 decembrie 2013

Psihologia culorii

Îmi plac culorile, cu cât mai multe și mai aprinse, cu atât sunt mai pe gustul meu.

O altă pasiune de-a mea este seminificația pe care o anumită culoare o are. Astfel, această pasiunea a mea s-a transpus acum ceva ani în pasiunea pentru culorile brandurilor, de semnificația lor și de ce așteptări au cei care le folosesc, de la clienții lor.

V-ați gândit vreodată de ce Moș Crăciun este îmbrăcat în roșu și nu în verde sau de ce marea majoritate a băncilor folosesc în logo mult negru și nu roșu sau galben fosforescent? Ei bine, există o explicație :) Sunt pagini întregi cu infografice și articole cu interpretarea culorilor dar și articole despre asocierea dintre culori și branduri.

Pe Pinterest (roșu cu alb) găsești o multitudine de lucruri interesante și colorate, de la facilitare grafică până la modă, de la design de produs până la reclame. Așa se întâmplă că în una din vizitele mele zilnice am dat peste un infografic despre psihologia culorii, care mi s-a părut extrem de interesant și foarte ușor de aplicat în desene, grafică dar mai ales în concepte creative de stimulare a publicului, indiferent că ești începător în branșă sau ești cu ceva vechime și lucrurile acestea ți-au devenit o a doua natură.



Voi cum folosiți culorile?

Niciun comentariu: