joi, 5 ianuarie 2012

Anul 2011 in postari sau prima rezolutie de anul nou

Cu soc si groaza, m-am uitat acum la numarul de postari din anul 2011, am fabulosul numar de 40...m-am intristat peste intristarea pe care deja o aveam, chiar am neglijat blogul in favoarea retelelor de socializare gen facebook, twitter si altele de gen....e trist pentru ca de fapt blogul mi-a fost mereu cel mai ieftin psiholog ....de ce oare am renuntat sa mai scriu? Ia sa revenim la ganduri mai bune si sa incepem din nou sa ne aducem contributia in neant :P. Apropo de asta, saptamaniile trecute, aflandu-ma intr-o librarie...stiu, stiu va las sa va reveniti! :P am achizitionat o carte de Edgar Alan Poe! Soc si groaza! :) cand eram mica eram fascinata de cartile lui si imi aduc aminte ca una din povestiile care m-au impresionat la vreme aia, am avut-o pe caseta audio, niciodata nu in copie tiparita, "Carabusul de aur". Ascultam caseta mereu si mereu si alaturi de Greuceanu mi-a infrumusetat copilaria asa incat atunci cand mi-a sarit in fata cartea lui Poe, care pe langa carabus mai continea si alte povestiri scurte nu am rezistat tentatiei si intr-o mana tinand cardul si in alta cartea m-am indreptat grabita spre casa de marcat, parca fugarita de teama sa nu mai descoper si alte carti care s-ar cere cumparate, de amintirile din copilarie ;) Cartea este exceptionala, iar povestea carabusului...a reusit sa nu dezamageasca copilul din mine. Una din rezolutiile de anul nou este sa citesc mai mult, asa incat inca de la inceputul anului am cam citit la greu diverse carti! Parca cunoscandu-ma sau poate impinsi de lipsa sinonimelor din exprimare a determinat lumea din jurul meu sa imi ofere cadouri de Craciun sub forma de cartile de orice tip si fel: de la istoria fotografiei de reclama pana la carti SF referitoare la alegeri, audio-book-uri plus o gramada pe care in ultima vreme mi le-am achizitionat cu manuta mea stau la rand sa fie citite. La astea se mai adauga si audiobook-urile primite de-a lungul anului si cele legate de job care isi asteapta randul pe kindle ;) asa ca acum nu mai am nici o scuza sa nu rezolv aceasta rezolutie :) Voi ce carti mai cititi?

9 comentarii:

cristina spunea...

Pe 5 ianuarie citisei deja, de la inceputul anului, DIVERSE CARTI?!?!?!?!?!?!? Duamnaaaaaaa!!!! :P

Ce carti? :D

Marin spunea...

Pai am primit cadou de Craciun ;) Divergent de Veronica Roth, nu e pe genul tau :) si Shakespeare care mereu ma face sa ma simt mai bine la inceput de an...n-am idee de ce....dar am niste sonete primite cadou acum multa vreme cu dedicatie si mereu le recitesc la inceput de an :) Nu le-am primit de la Shakespeare ci cineva mi le-a facut cadou :D ca sa inabus orice carcoteala :P

cristina spunea...

Deci 2. Corect. Diverse :))))))

cristina spunea...

Si Einstein?

Marin spunea...

Da' mai pardon...cate voiai? una pe zi? :P =)) tot ce e peste 1 e plural :P

Marin spunea...

Einstein zilele trecute :) mi-a picat in mana si eram curioasa :)

cristina spunea...

Deci trei in 11 zile, uauuuuuuu!!! Super tare, frate! Brava! :)

Da vezi sa nu ti se ia prea curand daca ai inceput asa in forta...

Marin spunea...

:))))))))))))) macar am inceput mai devreme ca tine! :D phiu! :P

cristina spunea...

Chipitap, duamna, chipitap! :)))