vineri, 27 ianuarie 2012

Sine ira et studio! sau ce fac 8 ore de somn

Asa se simte Marin in dimineata aceasta - libera, fara sentimente negative! Si trebuie sa recunoasca ca este un sentiment minunat! La naiba, cateodata este ingrozitor de greu sa fi optimist mereu! De multe ori bancul acela care se refera la copilul optimist care gaseste sub pom, o balega si se bucura intrebandu-se unde e calul, e al naibii de pus in practica la -10 grade. Insa cand, dupa ani de zile de auzit acest banca inca te bufneste rasul, atunci mai ai o sansa sa fi optimist! Si cum karma buna se atrage cu miere, adica cu ganduri pozitive, azi am ales sa caut calul.... :) care cel mai probabil este undeva prin Maldive la soare si bea niste Cosmopolitan, insa nu ne incurcam in detalii!
 
Aseara, in loc sa lucrez la proiectele care mi-ar aduce bani, m-am pus in pat pret de un episod de serial dramatic si adormita am fost pana azi la ora 6.30...doamne bine fu! Se prea poate ca si aerul rece inghitit ieri in tone industriale sa imi fi prins bine sau sa fi fost curentul de la cele trei usi prinse in centura de siguranta care tindeau sa se deschida la fiecare curba...nu vreau sa ii fur nimanui din merite insa oricum o noapte cu somn lung si adanc face minuni, va zic! :) Si cred ca acestui SOMN i se datoreaza starea mea de pozitivitate in doza dubla! Am ales azi ca oamenii meschini si mici ;), care obisnuiau sa imi strice ziua pentru ca ma lasam marcata de gesturile lor sa devina subiect de gluma si de compatimire. Am ales ca oamenii prosti, doamne multi sunt, sa devina subiect de mandrie ca la mine la mansarda un singur neuron, face treaba a 1000 neuroni de-ai lor.  Am ales ca zapada inghetata este buna pentru fitness moca :P. 
 
Insa cel mai important am decis ca daca ma dau cu fundul de pamant nu inseamna ca mi se va face voia ci doar ca ma voi alege cu o enorma durere de posterior. 
 
Asa ca out with the bad and in with the good, vorba americanului si sa ne cautam fiecare propriul cal, zic! :) Si daca nu merge "cu calu'" apai mai am varianta de a imi scrie cu ruj pe oglinda "bai optimisto!" si poate asa va da rezultate, pentru ca sincer drobul de sare daca e sa pice, pica oricum, insa nu inseamna ca trebuie sa imi tin teasta sub el ca sa ii atenuez picajul :P
 
Hai sa avem o zi frumoasa, orinde ne-am afla si oricati prosti am intalni in cale! :)

2 comentarii:

panamea spunea...

La mai mult somn!

Marin spunea...

Daca ar fi pe vrute...ce bine ar fi!