marți, 17 ianuarie 2012

Potential sau pentru ceea ce merita sa lupti - rezolutie de anul nou

A fi fericit nu vine pe tava de cele mai multe ori, din pacate pentru mine nu am fost niciodata o mare luptatoare: in dragoste, in cariera, la scoala asa incat fericirea daca implica lupta nu prea avea cum sa ramana mult prin zona mea. Acolo unde am vazut potential, daca a implicat lupta cu sange de cele mai multe ori mi-am luat bocceluta si am plecat in cealalta parte, asa am facut acum multi ani si am continuat sa o fac desi anul trecut mi-am jurat ca nu ma voi mai da la o parte. E trist, pentru ca potentialul nu este ca si gunoiul pe strazile Bucurestiului, adica sa il gasesti la orice colt de strada, tot anul trecut am vazut in fata mea potential, si pentru ca nu am reusit sa imi amintesc cine sunt si cum sunt, nu am reusit sa scot maximul desi zilnic vedem sanse si in mintea si in inima mea imi dadeam seama ca stateam pe un bolovan care ascundea o minunata nestemata si care depindea doar de mine sa se transforme intr-o minunata bijuterie. Am crezut in nestemata acea multa vreme insa niciodata suficient de mult incat sa o lustruiesc, m-am lasat absorbita insa de neincrederea in mine si am preferat doar sa sed pe ea, ca intr-un final sa ma ridic si sa plec. Eram cineva care, cu ochii mintii si cu cei ai inimii, vedea un lucru minunat insa nu reusea sa isi mobilizeze muschii corpului asa incat sa il scoata la iveala! De acum inainte voi lupta pentru lucrurile cu potential din viata mea! Ziceam zilele trecute karma iti scoate in cale oameni de la care sa inveti, multa vreme cineva mi-a spus ca lupti pentru chestiile in care crezi, am zis ca o voi face insa m-am lasat descurajata! Alaturi de rezolutia anului nou in care imi doream sa fiu fericita, mai adaugam una zilele astea: sa lupt pentru chestiile cu potential, sa nu mai renunt si mai ales atunci cand gasesc ceva ce are sansa sa se transforme in nestemata (cariera, dragoste, eu) sa pun mana, ca ajuta mult la conditia fizica, si sa ma apuc de lustruit! Poate va merita sau poate nu, insa important este ca la final va fi o calatorie de care ma voi fi bucurat si s-ar putea sa mai descopar si ca a meritat munca si daca nu, ce conteaza? Va fi fost o mare distractie! ;) Crap, somnul se pare ca nu ii prieste lui Marin, mai ales daca e jumatate de noapte si jumatate de zi :)))! si pentru a va fi alaturi de o postare lacrimogena pe o parte si plina de bijuterii pe alta, va pun o melodie care pe mine ma bine-dispune mereu. Am ales o versiune sexy pentru ca merge cu noua mea personalitate! :)

Niciun comentariu: