sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Piesa memorabila

Se intampla la toata lumea, sunt convinsa... sa auzi o piesa undeva si sa iti ramana intiparita cu litere rosii in creier, sa te trezesti ca o fredonezi in drum spre cumparaturi, ca e primul lucru pe care ti-l fredoneaza neuronul in timp ce tu incerci sa te trezesti si sa iti bei cafeaua :P. Ei bine pentru mine, in perioada asta piesa de mai jos mi-a devenit personal stalker...o aud la orice colt de strada, in masina, in magazin....va spun ma urmareste! Chiar ma trezesc ca dansez in ritmul ei, evident in versiunea cantata de neuronul meu dimineata :) azi intr-un sfarsit am cedat torturii si am incercat sa aflu cum se numeste, cu ajutorul retelelor sociale chiar am identificat-o asa incat ca sa "scap" de obsesia ei mi-am pus-o sonerie pe mobil. Asa incat de acum inainte daca voi raspunde foarte greu la telefon, va fi pentru faptul ca dansez si cant pe soneria lui ;) Care e piesa care v-a marcat voua, neuronul in perioada asta?

2 comentarii:

Florian Nitzou spunea...

Neata Marine! Neuronii mei bulucesc pe aceste ritmuri:

http://youtu.be/GemKqzILV4w

Marin spunea...

buna piesa...pentru mine piesa asta inseamna Muntenegru :)