sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Atunci cand eu devine EU!

Azi mi-am dat seama ca timpul petrecut cu mine si cu gandurile mele, este indispensabil pentru a fi o persoana fericita...sa stai sub umbrela uitandu-te la zapada cum cade si sa citesti o carte poate fi cea mai minunata experienta, mai ales daca faci asta band o ciocolata calda care anuleaza orice senzatie de frig. Mi-am amintit ca iubeam sa citesc si ca asta ma facea mereu sa ma simt bine, asa incat acum recuperez citind orice, oricand, oriunde...cartile au redevenit parte din mine...si timpul petrecut in compania lor este de fapt timp pe care il petrec cu mine! Si eu sunt o persoana specila nu d'aia cu loc preferential de parcare desi mi-ar surade cateodata :P ci o persoana minunata! Si sunt in stare sa fac al naibii de multe chestii misto si stiu o gramada de chestii. Am reinceput sa nu ma mai privesc prin ochii unei persoane care nu ma place, ma privesc prin ochii mei si la naiba imi place ce vad, uitasem ca sunt sexy, ca pot sa ma simt bine si ca am enorm de daruit! Nimic nu se compara cu "tu" atunci cand esti "TU", cand iti permiti sa te gandesti la tine si la faptul ca tu trebuie sa contezi, ca nu trebuie sa te compari cu nimeni pentru ca nimeni nu poate fi ca tine! Una din cartile pe care le-am citit in ultima perioada mi-a reamintit ca daca vei incerca sa schimbi oamenii de langa tine nu vei ajunge decat o femeie care iubeste prea mult dar cu prea multa amaraciune, prea multe lacrimi si prea multa tristete. Singura persoana pe care ar trebui sa o schimb cand esti nefericit esti tu, nu persoana iubita, nu parintii, nu prietenii doar pe tine si daca ceilalti accepta schimbarea foarte bine! Daca nu, inseamna ca nu merita sa faca parte din viata ta. Este pentru prima oara cand eu imi spun ca sunt frumoasa si nu mai astept ca altii sa o faca, imi spun ca eu sunt desteapta si nu mai astept ca altii sa o faca...in fond persoana care ma cunoaste cel mai bine, nu pot fi decat eu, nu? Si daca altii vad aceste lucruri in mine si multe altele, oare nu e timpul sa deschid ochii si sa ma vad la justa mea valoare? Mi-am readus aminte ca pot fi femeie, pot fi seducatoare...ca pot fermeca pe cineva cu o privire increzatoare chiar si cand nu sunt machiata si ca pot sa fac absolut tot ce imi pun in cap! De ce oare am uitat asta? Zapada de azi mi-a aratat sunt frumoasa, fara machiaj, fara masca si fara un rol jucat...eu, Marin sunt frumoasa! Asa mi-am petrecut eu prima ninsoare din anul 2012...cu mine, m-am redescoperit si sa va spun un secret....cred ca m-am indragostit...de MINE! :) Piesa de mai jos, de fapt mixul celor doua piese imi place la nebunie asa incat o impartasesc cu voi!

4 comentarii:

cristina spunea...

Cu un singur amendament: o persoana care iubeste prea mult nu incearca sa-i schimbe pe ceilalti din jur, ci ii accepta si iubeste asa cum sunt, cu toate ale lor.

cristina spunea...

O persoana care incearca sa-i schimbe pe ceilalti se iubeste insa foarte mult pe sine, dupa chipul si asemanarea careia vrea sa-i schimbe si pe ceilalti

Marin spunea...

@cristina: eu vorbeam de "femei care iubesc prea mult" - trebuie sa citesti cartea ca sa intelegi mai mult :) Dar, da, in mare o persoana care este sigura pe ea si se iubeste cu bune si cu rele ii iubeste si pe cei din jurul ei cu bune si cu rele fara a isi dori sa ii schimbe :)

cristina spunea...

N-am nevoie sa citesc cartea pt a sti ca si femeile sunt niste persoane :P

Insa cateodata ajungi sa te iubesti pe tine insati cu bune si rele incepand prin a-i iubi pe ceilalti si constatand ca poti sa faci asta si multe altele.