marți, 15 mai 2012

De bifat sau de notat

Zilele trecute am primit pe mail un articol inspiraţional şi cum doctorul a prescris că trebuie să ne trăim fiecare clipă ca şi cum ar fi ultima, articolul a fost unul care m-a făcut să iau un creion şi să încep să bifez lucrurile pe care eu nu aş vrea să le regret la bătrâneţe...e drept că mai am de lucrat şi nu sunt mândră că nu le am bifate pe toate însă e bună şi conştientizarea la ceva! Aşa că am toată viaţa înainte să traiesc la maxim şi să schimb lumea şi să micşorez lista ;)!

1. Not spending enough time smiling with the people you love. - aici mă fac vinovată şi recunosc că încerc pe cât posibil să fac acest lucru cât mai des.
2. Holding a grudge and never forgiving someone you care about. - aici am văzut maturizarea mea bruscă însă sper eu în sensul bun, pot trece mai departe, pot ierta şi pot să trec peste ranchiună, lucru de care sunt extrem de mândră.
3. Fulfilling everyone else’s dreams, instead of your own. - Încă lucrez la lista mea de vise şi la împlinirea lor, mi-ar plăcea ca pe termen lung să nu ajung să spun că visele mele au fost lăsate la o parte în favoarea viselor celor din jurul meu ci că le-am împlinit în egalî măsură.
4. Not being honest about how you feel. - aici sunt dureros de sinceră! :D
5. Being foolish and irresponsible with your finances. - Da, aici am bifat de mai multe ori pentru ca sunt iresponsabilă la puterea x :D dar lucrez la asta....
6. Getting caught up in needless drama and negativity. - Not anymore!
7. Never making your own happiness a priority. - Şi cum rămâne cu restul? Aici mai lucrăm....
8. Never making a difference in the lives of others. - Prin lucrurile pe care le întreprind şi prin faptul că am decis că vreau să devin coach motivaţional sper să pot ajuta lumea prin a le scoate din subconştient şi pune în conştient ceea ce au ei mai bun, astfel încât să fiu înconjurată de oameni fericiţi, mândri de ei şi apţi să zâmbească din tot sufletul.
9. Failing because you were scared to fail. - Mi-ar plăcea să cred că mi-am învăţat lecţia însă până la proxima ocazie când voi afla dacă sunt aptă să risc nu pot spune că bifez.

Aici aveţi articolul care m-a inspirat să stau şi să bifez. Cât citiţi articolul vă las şi o piesă care mie îmi place foarte mult:



Niciun comentariu: