miercuri, 23 mai 2012

Traficul, bată-l vina!


Ploaia face oraşul în care supravieţuiesc să devină cenuşiu, ud, nervos, mai gălagios şi mai aglomerat decât în mod obişnuit. Iar dimineaţa cred că este şi mai grea atunci când, alarma ceasului vine însoţită de ropote de ploaie pe pervazul ferestrei şi nu de ciripituri de păsărele, care îţi urează pline de voioşie “Bună dimineaţa!”.

Parte dintr-un trafic infernal de zi ploioasă, am avut timp să citesc mai multe articole de pe bloguri pe care în mod normal le scroll-uiesc în miez de noapte, cocoţată în vârful patului. Unul dintre aceste bloguri ştie cum să pună punctul pe i, unde “i” este punctul dureros al lui Marin. Mai sadică din fire, pasionată de supra-analiză şi liste - nu puteam să rezist la un articol în care ţi se dădeau pe tavă numeroase idei aşezonate cu 1, 2, 3 etc. Prinsă atât de adânc de citirea articolului am făcut ca şansele de producere de accident în traficul matinal, să crească exponential cu claxoanele care mă atenţionau să plec de la stop.
Aplicabilitatea celor citite în articol, in viaţa fiecăruia evident că depinde doar de persoană şi de disponibilitatea acesteia la schimbare. Gândul mi-a făcut o paralelă între articolul despre introspecţie şi autodezvoltare la o discuţia purtată târziu în prag de "noapte bună!" despre creativitate, inovaţie şi imaginaţie mi-am dat seama ca autodezvoltarea este un proces de 3 în 1: parte creativitate, parte inovaţie şi de ce nu, o mare parte imaginaţie. Nu mi-au plăcut niciodată etichetele, decât pe borcane, aşa încât nu mi le aplic nici mie, nici oamenilor din jur, însă am descoperit recent că îmi place să mă etichetez ca o persoana creativă. Acest lucru nu poate decât să îmi aducă lucruri bune în viaţă pentru ca acum trebuie să găsesc zilnic modalităţi de a desena, simţi sau crea un zâmbet care să devină molipsitor pentru cei din jur. Şi pentru că m-a marcat unul din puncte îl împărtăşesc cu voi: Dacă nu poţi să te implici din inima, atunci nu te implica deloc!

Vă recomand să aruncaţi o privire pe blogul lui Marc şi al lui Angel, articolele vor fi perfecte pentru un început de zi.
Poza e găsită pe net, însă mi-a dat un chef nebun de trăit şi merge perfect cu articolul de mai sus:


Niciun comentariu: