joi, 24 mai 2012

Pauză de masă printre avioane...

În una din zilele trecute, mi-am "sacrificat" pauza de masă pentru a mă plimba printre oamenii mari. Aşa încât mi-am luat permisul de intrare şi m-am proptit la Romaero la expoziţia de armament de apărare.

Trebuie să recunosc că mi-a plăcut la nebunie, pe lângă şansa de a intra într-un hercules C130B din dotarea forţelor armate române şi a vedea de aproape avioanele americane F16 la pachet cu pilotul ;) cea mai interesantă experienţă a fost de departe atingerea glockului de 9 mm şi a unei puşti M ceva...acestea venind la pachet cu toate detaliile despre încărcare, ţintire şi tragere bonus ţinerea în mână a unor astfel de minunăţii.

Trebuie să recunosc că industria armamentului este una interesantă atunci când eşti de partea binelui, cum însă adevărul este întodeauna la mijloc cum ştii că eşti de partea binelui? Ceea ce comercializezi are ca scop principal curmarea de vieţii care în anumite cazuri sunt nevinovate, însă aceasta este o altă discuţie destul de lungă chiar aş putea spune. Pasiunea însă rămâne doar la nivel de sport cu ţinte din carton sau cutii de suc goale.
Aflată sub influenţa propriului meu top gun, sub numele de Jared nu puteam alege altă piesă decât cea dintr-un film cu avioane :)




Niciun comentariu: