vineri, 11 mai 2012

Ganduri nocturne

Mereu am crezut ca anumite lucruri se intampla la momentul potrivit: cum ar fi o melodie care descrie exact sentimentele care te incearca incepe sa cante in jur, o persoana care te suna atunci cand te gandeai la ea, un articol care iti pica in mana exact cand ai framantari, cineva care emite o teorie care iti subliniaza exact parerea pe care o aveai in capsor.
Fritz Perls spunea in 1969 "Eu fac treaba mea iar tu o faci pe a ta. Nu exist in asta lume pentru a trai dupa aşteptarile tale, iar tu nu existi pentru a trai după ale mele. Tu esti tu, iar eu sunt eu. Iar daca din intamplare ne gasim unul pe celalalt, e FRUMOS. Daca nu, nu mai ramane nimic de facut." Citatul l-am gasit ieri intr-un articol scris de Sergiu Tamas si pentru ca m-am regasit in incheierea lui: "un partener e cineva care te ajuta sa devii cea mai buna versiune a ta, nu cineva care te forteaza să fii cineva cine nu esti!" am decis sa il impart cu voi.
Sper doar sa fiu norocoasa, ca persoana din viata mea sa fie persoana care vede, sublinieaza si scoate la iveala lucrurile frumoase din mine. Piesa de mai jos canta in fundal cat timp scriam aceste randuri si cum ar spune cineva: this is kismet! :) Iyeoka - Simply falling




Niciun comentariu: