joi, 13 decembrie 2012

Despre improvizaţie

De prin 2005 când am descoperit ce înseamnă stand-up+ul, am fost fascinată de oamenii care se pot scoate din orice situaţie. Mi-am dat seama însă că acest "dar" stă în noi toţi şi se numeşte popular prezenţă de spirit, capacitatea de a improviza atunci când trebuie să ieşi dintr-o împrejurare neplacută sau atunci când ai spus o prostie şi pentru că nu o mai poţi retrage începi să faci glume pe seama ta pentru a scuti lumea din juru-ţi de stănjeneală. Ei bine asta fac atunci când susţin o prezentare, un training sau când trebuie să vorbesc la o şedinţă de organizaţie. Deşi am ideile principale clare în cap, la fel şi cercetarea făcută pe seama subiectului dacă e cazul, restul este inspiraţie. Metoda de livrare, tonul şi inflexiunile vocii, cuvintele alese sunt improvizaţie. Chiar şi scrierea unui articol pe blog este o improvizaţie ;)

Mai jos aveţi un film are mie mi-a plăcut aşa că vi-l recomand cu drag:


Niciun comentariu: