marți, 4 decembrie 2012

Moarte prin ciocolată

De ceva vreme îmi tot doream să încerc o prăjitură ce se numeşte Chocolate Lava. Azi am pus piciorul în prag, mă rog în supermarchet şi am achiziţionat cele 4 ciocolate care odată ajunse acasă urmau să se topească la foc mic, mic, mic :)

Printre vecini care au năvălit să ne vadă bucătăria, şedinţe de bloc şi cartofi copţi pe post de cină, am reuşit să fac un desert care este pe placul oricui, chiar şi a celor carora nu le place ciocolata :) alături de un pahar mare de lapte uşor cald este genial pentru o gustare în pragul serii :)











Reţeta este incorporată în poze, iar prăjitura nu durează mai mult de 15 minute de pregătit şi alte 10 pentru partea de coacere. Bine, dacă faceţi ca mine şi vărsaţi jumatate de compoziţie pe jos...timpul de curăţenie duce dificultatea acestei prăjituri la 3 unde 1 este extrem de uşor de făcut iar 10 este pentru ambiţioşi.

Vă las o piesă care mie îmi face chef de dans aşa că e tocmai bună pentru a da jos tonele de ciocolate îngurcitate azi :)

2 comentarii:

nouatigaraelectronica spunea...

Vroiam sa ma las de mancat dulciuri. Prea multe nu sunt sanatoase dar din cauza ta chiar acum o sa ma duc la supermarket sa cumpar ceva dulce :)

Marin spunea...

Consumat cu moderaţie, zahărul face bine la dietă :) Spor la cumpărături! Vrei reţeta de prăjitură ca să ieşi mai ieftin? :)