sâmbătă, 15 decembrie 2012

Regretele unui comunicator

Atunci când eşti obişnuit să te foloseşti de cuvinte ca şi arme, greu îţi poţi închipui că ele se pot întoarce împotriva ta. Ei bine o fac! Azi, am simţit-o pe pielea mea. Din 3 cuvinte am distrus ce am clădit multă vreme, din 3 cuvinte am rănit un om minunat care este mereu lângă mine. Iar a spune îmi pare rău atunci când răneşti sentimentele cuiva este doar primul pas. Am observat o greutate în jurul meu de a recunoaşte greşelile şi de a ne cere iertare atunci când procedăm într-un fel care răneşte pe cineva.

Felul meu stângaci de a cere scuze, mă face să îmi amintesc că sunt atât de maestră în a manevra cuvintele încât câteodată le folosesc împotriva mea atunci când sunt mai puţin pregătită. Azi am îndepărat un om care contează cu adevărat, doar pentru părerea altora care sunt neimportaţi. Sper doar că omul şi timpul îmi vor da ocazia să arăt ceea ce simt cu adevărat.


Niciun comentariu: