joi, 13 decembrie 2012

Mic cu mic se face maaaare

Ultima perioadă a fost pentru mine un fel de cursă lungă şi deşi ruperea ligamentelor nu m-a scos din joc, m-a încetinit un pic. Dar nu mă las, aşa încât chiar şi din aceasta experienţă dureroasă am învăţat câte ceva, în special despre anatomia mea :)))
Dar nu mă plâng, îmi fac kinetoterapia şi merg, încet dar sigur mai departe. Îmi place drumul pe care mă aflu, lucru care mă face să fiu în fiecare dimineaţa recunoscătoare că sunt aici şi nu în altă parte.

Simt că sunt acolo unde trebuie, cu oamenii care trebuie pentru a învăţa, pentru a îi învăţa pe alţii, pentru a fi inspirată, pentru a inspira, pentru a îmi face prietenii sau pentru a termina prietenii.

Unul din grupurile care m-au ajutat să mă descopăr, să învăţ lucruri noi dar care mi-a adus şi mulţi prieteni este grupul de vorbit în public Speakers' Arena. Fost Public Speaking Support Group, SA a fost pentru mine locul unde m-am vindecat de înroşitul cronic :P. A fost locul în care am trecut peste năduşelile care năvăleau atunci când eram în postura de a vorbi în faţa a 50 - 100 de oameni. Cu alte cuvinte am învăţat să vorbesc în public. Duminica aceasta este ultima întâlnire a anului 2012, dacă vrei să vezi cu ce se mănâncă eşti bine venit(ă) la ora 15 la librăria Bastilia.

Vei descoperi locul unde am învăţat poveşti,vei descoperi alte feluri de a privi lumea dar şi oameni inspiranţi. Pentru mine alături de ei, am avut ocazia să trăiesc experienţe frumoase şi poveşti pline de zâmbete. Este o povestea de dragoste începută odată cu primele zile ale anului şi care sper să mă ţină multă vreme de acum înainte, pentru că mă face mai frumoasă şi mai bună.

Eu voi continua să cresc şi la fel şi povestea mea, şi mă gândesc că e abia începutul, anii ce vor urma vor fi mai fantastici!

Vă las cu o piesă numai bună de somn uşor! Acum îmbrăţişaţi persoana de lângă, zâmbiţi şi spuneţi-i că o iubiţi! :)



Niciun comentariu: