Ei bine, ținând cont de aceste concepte ale zilelor noastre, cei de la Coca-Cola au lansat recent o reclamă nouă, intitulată „Stop phubbing around”. Pentru că este vorba de social media au adăugat și un #EnjoyNowShareLater. Folosind cuvinte deja intrate în vocabularul oricui - Share, Pin, Tag, Circle sau Group - cei de la MEMAC OGILVY DUBAI din Emiratele Arabe Unite - au adus în față o campanie care ne invită să trăim mai mult în afara spațiului virtual și să lăsăm pe mai târziu împărtășirea momentelor pe social media.
Alături de video, #EnjoyNowShareLater am găsit și niște outdoor-uri extraordinare. Scopul declarat al campaniei este, ca sub umbrela „Open Happiness”, să încurajeze oamenii să trăiască momentele atunci când acestea au loc și să lase telefoanele și viața virtuală pentru mai târziu.
Acum dacă tot suntem în ton, fii social și dă share la articol, dacă ai aflat pentru prima oară de campania asta de la mine ;)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu