miercuri, 31 decembrie 2014

Și...a mai trecut un an!

Oficial azi este ultima zi a anului 2014 - din punctul meu de vedere sunt doar alte 24 de ore, la fel ca ieri sau ca mâine. De cele mai multe ori ne folosim de această dată pentru a ne seta ce dorim să facem în următoare 365 de zile, din punctul meu de vedere orice zi e bună pentru a începe ceva. Însă trebuie să faci acel mic lucru - să începi!

Pentru mine 2014 a fost un an plin de prieteni, de lucruri noi, de oportunități, de schimbări, de provocări unele mai mari altele mai mici, de călătorii, de învățături, de proiecte. 

Mandatul de Director de Comunicare pentru JCI România se încheie azi - las în urmă multe zâmbete, am învățat enorm de la o echipă fantastică, mai las și o comunicare puternică, o identitate vizuală unitară (aici m-am bucurat de ajutorul designerului Liviu Vasilescu), o mai bună cunoaștere a ceea ce înseamnă JCI România la nivel național dar și mondial, promovarea proiectelor localelor pe pagina de Facebook - așa cum nu s-a realizat în nici un an, newslettere, slideshare și mai ales un grup de LinkedIn. A fost un efort unitar al echipei, însă la final a meritat!

Pe nivel local la JCI Buzău - în 2014 am pregătit o Conferință Națională cu plusuri și cu minusuri, la final ECHIPA a făcut un efort fantastic și fără mari informații despre ce înseamnă managementul unui eveniment - am scos maximul din ceea ce aveam și asta ne-a dat încredere pentru viitor. Asta înseamnă să ai o familie, nu doar o echipă sau o organizație! :) Am avut o Gală de final de an de excepție, în care am arătat încă o dată buzoienilor că în JCI Buzău lucrurile se fac profesionist chiar dacă vorbim de voluntariat - aici felicitările cele mai mare ale mele, chiar dacă aflată pe scenă am uitat să spun acest lucru :( merg către Silviu Dragomir care și-a asumat rolul de manager de eveniment, coordonarea lui ne-a ajutat pe noi, restul, să ne ocupăm doar de bucățica noastră - astfel, stresul a fost doar la Silviu :).

Pe plan profesional, am avut multe provocări, am bifat pitici de pe neuron și am realizat cât de important este să conștientizezi când oamenilor le este frică de tine și te consideră o amenințare - chiar atunci când tu nu vezi acest lucru în tine. La fel, am înțeles că de multe ori alții cred în tine, când tu ai renunțat să o mai faci! Poate că este nevoie ca, ocazional, ceilalți să vadă în interiorul tău anumite lucruri pentru a reuși să deschizi ochii și să percepi lucrurile așa cum trebuie. Dar, mai ales, trebuie să te implici 100% dacă vrei un rezultat final de care să fii mândru. 

Am făcut oameni să zâmbească prin tricourile pictate de mine, trainingurile oferite, am oferit interviuri și încurajări la momentele cheie. Am fost numită mentor (:) - încă îmi e greu să accept acest lucru), am primit bile albe, am inspirat și de cele mai multe ori am speriat cu forța mea (sau așa mi s-a spus) :).

Ceea ce mi-a demonstrat 2014 este că pot face orice îmi pun în cap, dacă fac ceva în direcția aceasta!

Ce va fi în 2015? Nu știu, îmi doresc doar ca eu și cei de lângă mine să fie sănătoși, în rest am un zâmbet pe față care îmi spune că voi reuși orice îmi pun în cap să fac! :)

Să aveți un an viitor după sufletul vostru! 


Niciun comentariu: