luni, 29 decembrie 2014

Zăpadă, oare ce înseamnă?

Sunt, în vizită, la Buzău. M-a prins zăpada aici, motiv pentru care azi, în loc să plec spre capitală am mai rămas și m-am ocupat cu bucătăreala. Deși, dacă te uiți la TV ai aflat deja că sunt îngropată sub tone de zăpadă și că nu mai am scăpare, m-a lovit iarna! În decembrie - fugi de aici!!! Tocmai lăudam mărețul E85 că pentru prima oară, în ani buni de când mă plimb pe el, a primit cadou niște parazăpezi. Se pare însă, că oameni de bine, i-au luat acasă să nu le fie frig - motiv pentru care, ca în fiecare an, după măreața A2, mai umilul E85 se lasă acoperit din toate părțile de nea. Ca să închei povestea cu iarna, în oraș se circulă, nu ninge, e doar frig, frig d'ăla de Întorsură - adică îți sechestrează plămânii într-un pun de gheață când tragi aer în piept!

Am profitat de înzăpezeala de mai sus, pentru a petrece câteva ore bune, azi, pe net. Așa am dat peste ceea ce împart cu tine în clipele următoare. Pentru mine zăpada a însemnat ceva extrem de interesant. Numele ei este Karise Eden și a devenit celebră în 2012, în Australia - la mine însă a ajuns abia în ultimele 12 ore. Ce o face faimoasă? Așteaptă să treacă primele secunde ale clipului și apoi dă-mi un semn și spune-mi cum ți s-a părut:


Dacă te întrebi care i-a fost drumul, poți vedea aici:

Karise Eden Wins The Voice Australia title from vimiojoe on Vimeo.
Atât am avut să îți spun azi. În rest, zic să mănânci cumpătat, echilibrat și să stai lângă cei dragi :)

Niciun comentariu: