luni, 8 decembrie 2014

Reclamă galactică!

Mă tot laud pe aici că sunt pasionată de reclame și de comunicare, și tocmai mie mi-a scăpat una dintre cele mai bune reclame. Care, la o săpare mai adâncă să aflu că, de fapt, este un întreg calup de reclame - respectiv cele la Samsung GALAXY. Dacă ești fan al fotbalului sau al telefoanelor produse de sud-coreeni, s-ar putea ca ceea ce îți voi arăta în următoarele momente să nu fie chiar o noutate pentru tine, însă cum eu abia acum am dat peste întregul calup și mi se par geniale, am decis că merită împărășită rețeta.

Se ia una bucată companie mare, se aruncă 11 bucăți de sportivi recunoscubili la nivel mondial (unii, chiar și de către mine :P) și li se dau gadgeturi pe mână/picior. Se amestecă în cantități industriale ecran verde, animație, ore de post procesare și iese o serie de calupuri publicitare demne de regia lui Roland Emmerich ('ăl de făcu Independence Day), dar care mai că mă fac să renunț la telefonul meu și să îmi doresc unu mic, negru de respiră greu :P

Și, pentru a vedea că nu doar ai noștri sunt idioți sau pentru a evita repetarea crizei din '38 când difuzarea teatrului radiofonic cu adaptărea cărții lui H.G. Wells - Războiul lumilor - a stârnit isterie în masă la americani, reclamele au în josul ecranului un „disclaimer” care spune că imaginile sunt ficțiune :). 

Ți le arăt în ordinea logică, deși eu am dat prima oară peste Training:





Niciun comentariu: