vineri, 27 aprilie 2012

Aşa mi-am început dimineaţa

Uite ce lucruri trăsnite am făcut la viaţa mea:
am luat parte la o luptă fizică serioasă,
am stat câteva zile în natură ,
am stat o noapte sub cerul liber,
am plecat cu autostopul,
am jucat poker pe bani,
am jucat la Loto,
am fost la o ghicitoare care mi-a prezit viitorul,
am spus unui străin că-i frumos,
am sărutat un străin,
am fost la un blind date,
mi-am făcut un album foto profesional cu mine,
am predat,
am observat un răsărit,
am observat un apus,
am plantat un copac,
am avut grijă de un animal de companie,
am scris o carte,
am pescuit,
am dansat în ploaie,
am făcut o donaţie,
am fumat un joint,
m-am dus la un salon de masaj,
am traversat o graniţă pe jos,
am ţinut un seminar,
am ascultat povestea de viaţă a unui homeless.
Tu ce lucruri trăsnite ai făcut?
http://motivonti.ro/50-de-lucruri-pe-care-trebui-sa-le-faci-macar-o-singura-data-in-viata-asta.html

Niciun comentariu: