marți, 3 aprilie 2012

Mirosul florilor de primăvară

Mă uimeşte că toată lumea este şocată în jurul meu de reacţia pe care accidentul a stârnit-o în mine, apăi nu prea aveam cum altfel să reacţionez :) una din rezoluţiile de anul nou a fost să redevin eu, iar vechea "eu" nu se lasă doborâtă de ceea ce se apropie vertiginos de daună totală...:( Am facut-o cu simţ de răspundere aş putea spune! :)) şi încă continui să trag ponoasele - vacanţa pe care mi-o pregătisem din februarie şi urma să se întample săptămâna viitoare va trebui să sufere modificări datorită accidentului, cu părerea de rău aferentă azi anulându-se. Oricum, starea bună se menţine datorită oamenilor minunaţi care mă înconjoară, şimţului umorului pe care se pare că nu l-am pierdut în accident însă şi faptului că fiind fără maşină sunt ca un copil mic care redescoperă Bucureştiul, de data aceasta pe bicicletă, cu metroul sau, şi mai sexy, cu RATB-ul ;P. Ştiu, mă invidiaţi! ;)
Apropo ştiaţi că nu mai există bilete pentru autobus? Normal că ştiaţi, toată lumea ştie, mai puţin Marin care se comportă ca şi cum a ieşit din grotă! :))) Să vă povestesc doar, ieri partenerii de bere au leşinat când le-am povestit; aşa încât citiţi următoarele rânduri pe riscul vostru :P Iese zâna din casă, merge la chioşcul RATB şi cu un zâmbet larg pe faţă intră în discuţii cu doamna de la bilete:
- 2 bilete, vă rog!
- cartela de unică folosinţă sau reîncărcabilă?
- Bilete....
- (Îmi zâmbeşte amabil, eu: WOW! ;)) Nu mai există bilete ci doar cartele: de unică folosinţă şi reîncărcabile, pe cele reîncărcabile puteţi să vă puneţi orice sumă şi să le foloşiţi şi la metrou şi pe Expres....
- (mutră uimită de Marin - eram ca peştele pe uscat) Vă rog să mă scuzaţi nu am mai folosit mijloacele de transport în comun de multă vreme, cum adică cu aceaşi cartelă ŞI la metrou?
- Da, aveţi aparate speciale. Ubber încântată de descoperirea făcută mă urc în tramvai...dă şi decartează bani...eroare...încerc din nou....eroare. Se apropie de mine un bătrânel...
- trebuie să verificaţi cartela.
- Poftim?! (mintea mea de fapt spunea ceva de genul WTF?)
- Apăsaţi butonul.
Faţa mea cred că a spus suficient, pentru ca bătrânelul a apăsat el pe butonul cu pricina...mi-a validat cartela sau ce o fi făcut şi am călătorit legal cu ratb-ul.Pentru că un lucru învăţat pe zi este sufcient pentru mintea mea bătrână am ales să merg cu bicicleta restul drumurilor sau cu metroul şi să îmi redescopăr ipodul şi primăvara.
Plimbarea cu bicicleta m-a expus mirosului copacilor înfloriţi şi a primăverii, metroul m-a dus cu gândul la un proiect studenţesc care avea să îmi marcheze în mod pozitiv viaţa, iar toate acestea combinate cu melodia de mai jos care îmi urla în căşti m-au plimbat înapoi in timp până acum mulţi, mulţi ani - când cineva mă învăţa să descopăr lumea, să mă opresc să miros florile, să deschid ochii, să apreciez momentele şi să dau o şansă oamenilor minunaţi din jurul meu şi vieţii in general. Mulţumită acelei persoane care a apărut în momentul potrivit sunt parţial omul de azi....departe acolo unde este, azi îi mulţumesc pentru că mi-a fost alături o parte din călătorie!
Primăvara mă face nerabdătoare şi îmi doresc să redescopăr tot, din nou! Şi cine ştie ce îmi aşterne viitorul, poate din nou ceva ca în piesa de mai jos ;)

Niciun comentariu: