marți, 17 aprilie 2012

O faptă bună un zâmbet cald

Oraşul pare părăsit! Asta a făcut-o pe Marin, proaspăt întoarsă din vacanţă să ajungă cu 40 de minute mai devreme la birou, adică in loc de 60 de minute pe drum a făcut doar 15 aşa încât s-a trezit că este la birou cu mult înaintea începerii programului. Începutul a fost promiţător şi nici nu ghiceam ce avea să se întâmple….însă ceea ce am să vă povestesc mi-a redat încrederea în semenii mei! :) Şi chiar cred că moneda cu “Dă mai departe!” funcţionează! Probabil că la un moment dat am facut ceva bine de azi s-a petrecut aşa :)

Aflată în pauză de masă mi-am pierdut mobilul într-un mall extreme de aglomerat! La observarea lipsei, în 5 secunde s-a instalat resemnarea…marea mea problemă este cum să îmi recuperez toate acele numere de telefon pe care mi le doresc să le am în agenda şi aproape de mine, evident că un mod ar fi un articol pe blog, un mail şi un mesaj pe FB. Am deja strategia….însă cu o ultimă fărâmă de speranţă împrumut de la un coleg telefonul şi îmi apelez numărul….sună…imginaţi-vă şocul meu să văd că nu este închis. O voce soavă îmi răspunde şi îmi spune că telefonul a fost predat la biroul de informaţii al mallului şi că sunt aşteptată să îl recuperez. Alerg într-un suflet acolo, unde mi se cere copie după bulletin….evident ei neavând posibilitatea să execute una sunt îndrumată spre diverta. Aici îi explic celui de la dtp, făcut tricouri sau cum s-o numi secţiunea aceea că îmi trebuie o copie de buletin care însă să nu depăşească 1 leu - singura mea avere. Omul îmi face copia, îşi ia portofelul şi pune lângă leul meu încă un leu: “Plătiţi la casă!”, eu buimacă…încerc să îi mulţumesc şi să îi spun că am bani pe card şi că este în regulă, însă răspunsul lui a fost: “Da-ţi-o încolo, pentru un leu?”…Am luat leu suplimentar şi mi-am plătit copia color de CI.

Sunt plăcut şocată că lumea încă returnează telefoane găsite în mall, îţi dă un ban în plus fără a te cunoaşte şi că lumea e bună! Azi sunt norocoasă că pe lângă oamenii minunaţi care parte din viaţa mea mai întâlnesc şi oameni întâmplător care fac lucruri frumoase fără a aştepta ceva în schimb.

Pentru a fi sigură că lanţul nu se rupe voi continua să fac ce pot eu astfel încât lumea să devină un loc mai bună şi cum un zâmbet poate schimba o viaţa azi am decis că e cazul să replic o poză care m-a inspirat dimineaţă şi să înseninez ziua cuiva. Mirarea mi-a fost mare când o ora mai târziu am văzut că lumea s-a bucurat de idea mea ;)


LE melodia asta a picat exact cum trebuie:


----------
Sent from my Nokia DualSimpatico phone

Niciun comentariu: