joi, 12 aprilie 2012

Deschiderea de joi seara


Viaţa lui Marin s-a simplificat fantastic – computerul “propritate” personală a cedat nervos presiunii şi a lăsat-o pe avida bloggeriţa din mine fără şanse de a mai fi în contact cu lumea, mă rog cu şanse minime sub forma telefonului mobil. Ce să mai zic - cineva undeva îmi zice de dulce - pentru că şi ciorapii pe care îi port cu mândrie îmi cedează sub forţa privirii mele angelice….şi când zic “ciorapii” zic 5 perechi de ştrampi în 5 minute….un nou record chiar şi pentru Marin. Însă toate bune şi frumoase – încă sper sa pot pleca în vacanţa mult dorită şi dacă acest lucru nu se va întâmpla, am promisiuni de un concert fain pe luni, marţi :) deci totul e bine!
Vă spuneam pe vremea când eram posesoare de calculator că săptămâna trecută a fost plină de evenimente :) ei bine - primul din serie a fost redeschiderea cafenelei Forzza Rossa aflată la “fitze” pe Calea Victoriei, lângă magazinul căluţului cambrat. Marin mare fan al mărcii şi apropiată cu cei care au deschis bodega nu putea să lipsească din post, fiind fără “angajamente” aka maşină, am putut chiar să degust pe lângă clătite şi un pahar de vin. Al doilea am decis că ar sta mai bine pe pantalonii crem al unui participant nevinovat la petrecere :D. Este şi acesta un mod de a intra în vorbă şi de a deveni memorabilă – oricum omuleţul s-a abţinut cu greu să nu mă strângă de gât iar eu, ca o zână apreciez stăpânirea lui de sine şi faptul că a mai fost în stare să facă şi glume. :) oricum momentul a devenit motiv de băşcălie pentru prietenii mei prezenţi şi cumva am convingerea că nu voi fi lăsată să uit evenimentul prea curând :P! Oricum…să revenim la clătitele noastre, deschiderea clătitărie a fost ocazia de a mă bucura de revederea unor cunoştinţe vechi şi de relaţionarea cu altele noi. Aglomeraţia - mi-a adus aminte de muzeul căluţului pe care l-am vizitat anul trecut când am fost în Italia, la fel şi decorul - plin de mici chestii roşii care aduc aminte de maşinuţa cu mulţi cai putere, atmosfera plină de prietenie şi bună dispoziţie, precum şi clătitele minune care se asortau cu crema îngheţată de expresso mi-au mers la suflet dar şi pe posterior :P Oricum a fost o seara reuşită din multe puncte de vedere, care la final a adunat multe zambete, carţi de vizită şi poze :) Voi reveni în zonă pentru că pe lângă test drive-ul cu maşina minune care mă aşteaptă trebuie sa iau o extra portie de clătite gratinate! :)


 ----------
Sent from my Nokia DualSimpatico phone

Niciun comentariu: