sâmbătă, 28 aprilie 2012

Cand zambesti fa-o din suflet

Azi am fost pusa sa vorbesc in fata a 20 de oameni, despre una dintre pasiunile mele, sa imi gasesc o motivatie si sa descriu ce am invatat dintr-o provocare a trecutului. Raspunzandu-mi in cap la intrebari mi-am dat seama ca una din marile mele pasiuni se refera la oameni. Cu voce tare am ales Smartul, cum altfel :))), insa oamenii sunt pasiunea mea! Si desi stiam asta de ceva vreme, azi cumva in lumina unor lucruri noi pe care le descopar despre mine - mi-a aparut ca fiind un lucru evident care ar fi trebuit sa imi dea palme peste ceafa! Evident mi-au aparut pe lista si o gramada de provocari - din care a iesit in evidenta cea mai mare, EU! Cea mai mare provocare a mea sunt EU - pentru ca eu imi pun singura bete in roate, eu imi pun in spate pietre pe care sa le car km intregi pe post de fitness mental, eu sunt cea care imi dau cu stangul in dreptul facandu-ma sa ma impiedic la fiecare 3 pasi etc. Spunand asta cu voce tare, sub alta forma insa cu acelasi mesaj mi-am dat seama ca am oamenii minunati in viata mea care ma fac sa fiu mai buna. Ei scot din mine lucrurile frumoase, cuvintele bune si ma ajuta sa infaptuiesc lucruri frumoase care sa imi schimbe viata in bine! Si atunci cum sa nu fie evident ca oamenii sunt pasiunea mea cand ei sunt cel mai frumos lucru din viata mea?
Si ca sa va dau exemplu de cat de norocoasa sunt voi continua sa va povestesc ziua mea. De ceva saptamanii imi strofoc mintea unde as putea gasi pe cineva care se ocupa cu chestii gen hand made....vreau sa fac un cadou, am in cap ceva anume si pentru ca voiam sa fie ceva special trebuia sa il iau de la cineva special. Azi am gasit acea persoana speciala...se numeste Miron si este un om cu ochelari mari de vedere pasionat de fabricarea de lucruri frumoase cu personalitate!
Taraba lui, asezata la coloanele de la romana are marfa pentru toate gusturile: de la cercei multicolori, cu pene sau cu animalute pana la bratari, punctul meu sensibil! :) Prin multitudinea de lucruri pe care le face chiar in fata ta, am gasit si cadoul potrivit care sper sa ajunga cat de curand la persoana caruia ii este destinat. Si cum nu puteam sa ma abtin ma uitam si la bratari...admirandu-i si bratara de la mana, compozitie proprie a lui Miron - acesta si-a scos-o si mi-a inmanat-o, am refuzat sa o iau cadou si am platit-o la pretul uneia din cele pe care le avea expuse desi cumva am simtit ca il pacalesc la pret...
L-am rugat sa ma ajute cu prinderea ei...privirea lui, vazuta prin ochelarii cu dioptrii mari - semn ca, fie pasiunea pe care o are, fie destinul i-au distrus vederea, mi-a marcat sufletul! "Ochii sunt zambetul inimii" ar fi putut fi titlul pozei mentale pe care i-am facut-o.... atunci cand i-am multumit ca datorita inspiratiei lui eu voi putea face sper o bucurie cuiva, mi-a zambit stins uimit de cuvintele mele. Mi-a raspuns timid si aproape soptit atunci cand l-am intrebat cum il cheama, insa zambetul din privire i s-a extins larg pe buze cand i-am spus ca "Miron este un nume deosebit de frumos! si ca sper sa aiba o zi speciala la fel ca numele pe care il poarta!"
Cum poti sa ai alta pasiune cand astfel de oamenii inca exista si ne insenineaza cu zambetul lor viata zilnic, daca deschidem ochii sa ii vedem? Oameni care ne fac ziua mai frumoasa, care iti dau motive sa zambesti si care prin existenta lor, prin zambetul lor timid, prin munca lor ne dau noua, in fiecare zi sansa sa descoperim lucruri minunate la un pas de noi. Ei iti transforma o zi normala in una speciala - de azi una din dorintele mele este ca zilnic, sa fiu atat de norocoasa incat sa descopar un astfel de om.

Ca piesa de fundal am ales din nou URMA, pentru ca piesa asta exprima foarte bine starea mea de cateva zile incoace si pentru ca imi plac la nebunie versurile :)


Niciun comentariu: