duminică, 8 aprilie 2012

De la alţii citire

Coehlo....aştept să terminaţi de râs :P avea zilele trecute statusul de mai jos. Mi-a plăcut aşa încât vreau să îl împărtăşesc şi cu voi.I love to hug and get hugged ;)
"An embrace means I don't feel threatened by you, I'm not afraid to be this close, I can relax, feel at home, feel protected and in the presence of someone who understands me. It is said that each time we embrace someone warmly, we gain an extra day of life.. (ALEPH)"
Week-endul a fost unul lung, plin de inspiratie, cu multe evenimente, unele mai plăcute ca altele ceea ce se traduce cu: voi avea o săptămână plină de subiecte, care mai de care mai frumoase de povestit cu voi.
Acum, pentru că îmi place să dau ce îmi prisoseşte continui să dăruiesc din kilogramele mele oricui le doreşte! Nevoia de mobilizare e mare, am decis sa ajut un prieten să îşi filmeze caseta de fitness, care vă va învăţa pe voi cum să faceţi exerciţii corect iar pe mine mă va ajuta in lupta continuă cu kilogramele! Deci în pas de dans la studio cu mine! keep close the blog ;)
o piesa care vine minune pentru duminica aceasta:



Niciun comentariu: