duminică, 1 aprilie 2012

Metode de cunoaştere

Joi am avut privilegiul de a fi invitată să merg la concertul Urma...vă spuneam acum ceva vreme că piesa lor: "Buy me with a coffee" mă urmăreşte multă vreme odata ascultată. A fost un eveniment minunat, din toate punctele de vedere - atmosferă, prestaţie, sentimente. Nu aş fi ghicit niciodată că ce avea să urmeze vineri va avea să lase urme adanci, mai ales că ziua a început banal cu multă treabă şi cu multe lucruri de facut pentru mintea mea obosită.
Venind pe Dr. Felix, o locaţie cunoscută mie de pe vremea Plantaţiei Roz mă bucuram de sentimentul de libertate pe care îl simt de fiecare dată când îmi aduc aminte de demisia mea din acea firmă. Momentul mi-a fost întrerupt de plasarea botului maşinii mele sub loganul din faţa. Ploaia combinată cu frâna pe liniile de tramvai aparent nu sunt cea mai fericită combinaţie - pe genul: nu încercaţi asta acasă :). Şi pentru ca setea mea de a cunoşte lume nouă nu era încă satisfăcută, nenea din logan a decis să aducă un prieten, aşa încât a intrat şi el la rândul lui în maşina din faţă. A fost ceea ce se numeşte în termeni ştiinţifici: reacţie în lanţ :P.
Spre stima mea nu m-am pierdut cu firea, chiar aş putea spune că am fost barbată!...am coborât, mi-am recunoscut vina şi cu mare calm mi-am sunat asiguratorul. Este bine că nu m-am pierdut cu firea pentru ca odată scoasă maşina mea de sub logan...deja exista o victimă - minunatul meu smart! Cu inimioarele intacte însă cu mândria şi faţa extrem de şifonate, smartul meu a cedat nervos şi s-a pus în fund spunand "GATA!"! Aşa că a fost nevoie de ajutoare pentru a îl transporta la poliţie şi ulterior la service.
Partea bună este că oricum trebuia să îmi schimb antigelul, acum o voi face cu tot cu radiator. Unul din faruri îmi bătea în porumb acum se va înlocui cu totul în speranţa ca va asigura o mai bună lumină. Instalaţia de aer condiţionat trebuia curătată şi verificată...se va înlocui cu una nouă. Scutul radiator şi masca care aşteptau să fie schimbate după înfruntările cu iarna, vor fi în sfârşit satisfăcute. Iar aripa care aştepta căldura să fie vopsită acum se va înlocui cu una nouă. Iar la toate aceste beneficii se adaugă faptul că până la finalizarea reparaţiilor, Marin îşi plimba posteriorul într-un smart 42 decapotabil ca sa fie fiţa maximă şi să stârneasca invidia participanţilor la trafic extra, decât o face în mod obişnuit.
Acestea fiind arătate mă pot retrage cu o piesă de la Urma, o altă formaţie de la care nu voi mai lipsi niciodată de la concertele din Bucureşti. Voi reveni cu o recenzie a concertului pentru că a fost e experienţă care mi-a făcut pielea de găină... ;)

Niciun comentariu: