marți, 17 aprilie 2012

sedinta foto!

Trebuie sa multumesc fotografului, Adrian Georgescu, care nu m-a scapat pe toata durata sedintei de sub ochiul vigilent al aparatului foto si care mi-a dat voie sa impartasesc munca lui cu voi.
Fotografiile au fost facute acum o saptamana cu ocazia unei intalniri a voluntarilor/trainerilor Public Speaking Support Group. Cu greu am ales doar cateva pe care sa le postez, pentru ca unele suprind atat de bine trairile mele interioare incat m-au incantat si speriat in acelasi timp - facandu-ma sa imi dau seama, din nou, cat de expresiva sunt cateodata. 
Acelasi lucru m-ai s-a intamplat si la Bacau, cand unul din copii mi-a facut poze cu ajutorul camerei video - surprinzandu-mi toate grimasele si strambaturile si trairile intense din cadrul cursului :).
Si cum habar nu am de unde se pun diacriticele pe compul acesta care pare nava spatiala :) va trebui sa intelegeti voi ce si cum :)
Piesa de mai jos mi-a fost recomandata de curand si pentru ca m-a insotit cat timp am scris aceste cateva randuri o impartasesc cu voi! :)




Niciun comentariu: