vineri, 21 martie 2014

Despre dans sau matematică, nu mă pot hotărî

Oricine mă cunoaște, știe că urăsc matematica. Am avut o perioadă scurtă în școala generală, când proful de mate m-a ajutat să mă îndrăgostesc de trigonometrie și să îmi șochez mama.

Îndrăgostită de matematică, mama nu a priceput nicioadată cum de odrasla-i nu pricepea nici măcar ecuațiile de gradul II ce să mai vorbim de vedere în spațiu și rezolvare de probleme. În perioada de dragoste furibundă alături de Mate, mama mea era șocată de notele de 8 și 9 care apăreau la mine. Până la acel moment în viață se resemnase că era norocoasă dacă nu rămâneam corigentă. Ei bine, minunea nu a ținut mult și mi-am revenit la obiceiul de a mă ține la suprafață cât să nu învăț, și mai multă matematică, pentru vară :D

Ei bine, dacă a fi avut genul acesta de profesori poate viziunea mea asupra acestei materii abstracte ar fi fost alta :)






Niciun comentariu: