vineri, 21 martie 2014

Început de Oratorica, ediția 2014

Oratorica este un proiect pentru dezvoltarea personală a studenților din București organizat de studenți.

Anul acesta, m-am bucurat să primesc invitația de a fi trainer, pentru al treilea an consecutiv al workshopurilor de introducere „Vedetă pentru 5 minute” - care deschid an de an. O nouă experiență de care evident că aveam să mă bucur. Ca să înâelegeți de ce spun asta, puteți citi despre experiența de anul trecut aici, iar aici și aici puteți citi despre oamenii pe care Oratorica mi i-a adus în cale.

8 și 9 martie au însemnat pentru mine workshopuri de 2 ore, fiecare cu peste 20 de tineri dornici de a înfrunta frica de vorbit în public. Am avut parte de energie, am învățat lucruri noi și mi-am exersat facilitarea grafică - care a fost extrem de gustată de studenți.

De la aeroplanoare, la investigații criminalistice și pasiunea pentru matematică - totul a fost acoperit atunci când participanților li s-a cerut să preia scena și locul în fața camerei pentru a vorbi în public și a primi feedback!

În ciuda unor dimineți de weekend ploioase, studenții prezenți m-au făcut să aștept cu nerăbdare sesiunea de la final unde vom petrece alte 2 ore, vorbind despre oratorie și ce a însemnat proiectul Oratorica pentru cei care l-au parcurs.

Poze de la sesiuni puteți găsi aici.

Și pentru că dacă ați ajuns până aici după cât v-am plimbat prin link-uri, vă las cu un cadou.

Niciun comentariu: