duminică, 16 martie 2014

Tabelul lui Mendeleev în versiunea de Relații Publice

Chimia și cu mine nu am fost prietene niciodată, de fapt din cauza chimiei nu am ajuns un arheolog celebru. Aveam vreo 16 ani când am decis că voi deveni arheolog, eram fascinată de tot ce însemnau schelete, săpături și descoperiri din piramide sau alte locuri. Elanul mi-a fost tăiat scurt de mama care mi-a explicat că pentru a deveni arheolog trebuie să știi chimie și că datarea mumiilor și a scheletelor se face cu un proces chimic. Hopaaaaa, asta nu era a bună - nu aveam de gând să mă apuc atunci să leg o prietenie cu domnia sa Chimia așa cum nu plănuiam să fac vreo excursie în spațiu. Cu excursia în spațiu m-am răzgândit, cu chimia nu :).

Și cum universul lucrează prin metode misterioase, mi-a adus în cale zilele trecute o reinterpretare a tabelului lui Mendeleev care mi-a mâncat zilele în anii de creștere :) Reinterpretarea vine din viziunea unui om de PR sau Relații Publice și dacă dați click aici, vă veți amuza și voi :)

Niciun comentariu: