miercuri, 15 octombrie 2014

Cum ți-e social media, așa defilezi

De fiecare dată când am ocazia, le vorbesc oamenilor despre faprul că social media este o unealtă care te poate ajuta sau care te poate lovi în moalele capului, când te aștepți mai puțin.


Angajatorii spun, în ultima perioadă, că odată primit un CV, pasul următor este verificarea profilului din social media a aplicantului. Iar la asta se adaugă faptul că ce este odată pus online - este extrem de dificil să îl faci să dispară :).

Ei bine, știind cele de mai sus, azi, am picat fix la materia la care sunt extrem de bună în teorie. Zilele trecute, am urcat poza aceasta pe facebook pe post de poză de profil:


Însoțită de #CulegVise #BloggerMarin are un sens, luată din context și pusă pe un material, care vorbește despre mine ca speaker...este o mare notă de 4 pentru mine. E drept, că și cei care au făcut materialul puteau să dea un reminder pentru poză însă, clar îmi este învățătură de minte, dacă aveam nevoie de așa ceva :). 

Pe viitor, indiferent de ceea ce postez și dau share, voi avea grijă ca poza de la profil să fie una profesională și care să mă ajute să arăt bine, indiferent de contextul în care va fi urcată :).

Niciun comentariu: