Cum știi că o reclamă este una bună - atunci când respectivul material primește cadou un spoof sau mai multe :) Ți-am povestit un pic despre, deja intrata în istoria industriei, reclama cu Van Damme. Filmulețele sau imaginile inspirate din reclamă, au făcut înconjurul lumii de vreo 3 ori, pe puțin - Chuck Norris, Putin și parcă ceva cu Moș Crăciun îmi vin acum în minte ca exemple.
Acum ceva vreme îți vorbeam despre reclamele făcute la Lincoln în care personaj secundar, în automobil era Matt McConnaughey. Și, pentru că este o reclamă bună, iată că cei de la Saturday Night Live, în stilul caracteristic și-au pus la muncă echipa și cu susținerea lui Jim Carrey - pe care, cumva nu mi-l pot închipui, rezistând unei astfel de tentație - au scos pe televiziune următorul material. Mă întreb dacă cei de la Lincoln au plătit și prestația lui Jim și cotă parte din tariful de publicitate de la SNL (că doar se poartă) sau asta e doar o idee de producție și atât.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu