duminică, 26 octombrie 2014

Să ștergem praful

Din când în când, se mai întâmplă să am o sâmbătă liberă. Asta înseamnă curățenie generală în micro-apartament, care în mod normal, suferă de abandon casnic! 

Anul acesta, spre exemplu, am avut vreo 4 weekend-uri pe care le-am petrecut acasă - fără a avea vreo activitate activă :P - așa că a fost momentul #șmotru: dereticare generală. Spălat pe jos, bătut covor (o adiție mai recentă în apartment și da, la singular, că e doar unul :)), șters praful, spălat geamuri - chestii d'astea. Sunt convinsă că nimeni nu este fan al acestei activități așa că voi trece peste, rapid! 



Instigată de astfel de inițiative - m-am gândit să duc curățenia și în virtual respectiv, pe blog și pe facebook. Pe facebook - totul a decurs simplu câțiva oameni s-au ales un „unfollow” alții cu „unfriend” :) după rețeta perfect funcțională care îmi produce un newsfeed fericit.

Pe partea de blog însă...greu, nene. Prima privire - zona de „drafts” - a cărui traducere în română cred că ar fi „Ciorne”. Șoc, groază și suspans - în stil tabloid....într-un colț, ascunse stăteau, nefolosite, peste 400 de materiale pentru articole. Este un număr considerabil, în condițiile în care numărul de subiecte, care au văzut sfânta lumină a internetului, este ușor peste 500. Ei bine, există o explicație! Atunci când dau peste un material interesant, însă nu am timp sau loc sau ceva pentru a putea scrie un articol cap - coadă, obișnuiesc să pun poze sau link-uri inspirație pe blog - și le salvez pentru o folosință ulterioară.


Cum însă memoria nu îmi este o prietenă apropiată, uit de ele. Și, de fiecare dată, fără a mă obosi să arunc vreo privire peste „recomandări” dau „postare nouă” și mă pun pe treabă. Și, am tot lucrat la chestia asta încât am ajuns să am un număr aproximativ egal între inspirație și exprirație adică ce intră și iese de pe blog. Cu regret, însă acest lucru trebuie să se schimbe - așa încât, mâine, în cele 4 ore pe care le voi petrece la service pentru o inspecție generală a mașinii - voi continua curățenia în „ciorne” și voi da naștere la multe articole noi. 

Acum urmează scenariul de groază :P, în funcție de varianta aleasă de tine, urmează una sau mai multe steluțe:
- intri zilnic pe blogul meu - vei avea multe materiale de citit în perioada următoare, unele zic eu :D, chiar interesante;
- abonarea prin mail - vei fi asaltat iar providerul tău de mail probabil mă va considera SPAM până la finalul zilei;
- folosești un agregator RSS - în zona Blog Marin vei avea multe chestii necitite, care te vor aștepta cuminte să ai 5 minute libere pentru a vedea ce vrei să aprofundezi și ce nu;
- dacă aștepți să dau share pe facebook - acolo dau share doar seară și dacă îmi aduc aminte. Derulăm la paragraful anterior unde vorbeam despre relația mea cu doamnă responsabilă cu amintirile și știi că trebuie să alegi celelalte modalități de a vedea ce se mai întâmplă cu viața mea :).

Și, pe final, o melodie genială, care să te acompanieze cât citești acest articol - cântecul este fain, indiferent de interpretare :)

Niciun comentariu: