joi, 9 februarie 2012

Atunci cand inspiratia e cal naravas...

Azi ma chinuie talentul, sa fie de la bocancii noi achizitionati care inca ma mai strang pe la cusaturi...sau sa fie de la faptul ca iar am privit stelele mai bine de jumatate de noapte, habar n-am. Insa talentul urla, se zbate si da cu pixul in mine. Pentru a il calma, am incercat sa scriu o parte din ideile care imi vin in cascada in cap! Ei bine, numai ca dupa un anumit debit, nici macar tehnica de dactilografierere la care sunt maestra pe telefon nu ma mai salveazs. Si sunt idei bune asa ca nici nu prea le-as lasa se duca la vale, pentru ca daca se duc...duse raman....
Unul din mailurile citite azi m-a inspirat sa scriu despre amintiri si despre prieteni. O discutie mai aprinsa m-a inspirat sa scriu despre iubiri - viitoare, avute, pretuite sau pierdute. Bocancii (de care apropo sunt extrem de mandra incat cred ca vor primi o poveste ;)) m-au inspirat sa scriu despre moda si efectele ei. Persoanele pe care le-am cunoscut in ultima perioada m-au inspirat sa scriu despre evolutie si cunoastere. Cartea recent citita ma indeamna sa scriu despre decizii. Masina ma indeamna sa scriu despre parcare, piese si preturi....
Apai din multitudinea de subiecte, pe care sa il abordez mai intai? Azi am o stare care joaca ping-pong intre bine-dispusa (aici e de vina soarele) si PMS acut (aici e de vina, noapte nedormita avuta), asa incat orice subiect as aborda va incepe haios si va sfarsi intr-o nota sumbra si intunecata ca somnul pe care il astept cu ardoare noaptea :P deci momentan iau notite de subiecte si dupa ce le sedimentez o sa vin cu niste posturi adevarate! ;)
 
 
 

Niciun comentariu: