miercuri, 22 februarie 2012

Momente, oameni...oameni, momente....

Azi a fost o zi buna! O persoana draguta care are un moment negativ mi-a dat sansa sa ii vorbesc despre pozitiv si despre oamenii, pe care acel "ceva" (fiecare ii da ce interpretare doreste), ti scoate in cale la momentele oportune. Vorbind, mi-am facut si eu ordine in ganduri si povestind despre "oamenii mei speciali" am trait senzatia de speranta ca poate acel "ceva", candva, ma va face sa fiu "omul special" al cuiva. Si atunci, cand acel cineva va avea nevoie, voi putea fi acolo. Nimic nu este intamplator, nici macar durerea de cap care inca ma ucide incet dar sigur!Multumesc, M! Sa fie asa cum iti doresti, din toate punctele de vedere! Piesa asta imi place la nebunie, sper sa va placa si voua! Sa aveti o noapte frumoasa, oriunde v-ati afla!

Niciun comentariu: