duminică, 12 februarie 2012

Saltimbanco

Week-end de blogger, aglomerat si plin de invataminte! Pentru mandea acest week-end a insemnat karma din toate partile! Pentru ca sunt inca sub influenta vom discuta despre Cirgue du Soleil - Saltimbanco. Restul subiectelor in perioada ce va urma :P. Datorita epidemiei de pojar care umbla prin Bucuresti, karma mi-a pus in brate o invitatie VIP la ultimul spectacol din capitala. Un show sold-out si suplimentat in spumele marii, mi-a lasat un gust inca nedefinit. Un mare multumesc merge catre zeul Pojarului si catre Stefan, care in urmatoarele 2 saptamanii ii va aduce ofrande primului, sub forma a mii de bubite! :) Dupa ce am luptat cu nametii si cu frigul ca sa ajung acolo asteptam...ceva! Daca costumele pline de culori vii si scena la fel de colorata m-au incantat peste masura, asteptam ca numerele de circ sa vina si sa ma ridice in al noualea cer. Ei bine nu! De mica aceasta trupa de circ a insemnat pentru mine perfectiunea de a face spectacol cu acrobatii...Inca imi aduc aminte pe la 15 ani, cum stateam nemiscata in fata televizorului si gustam fiecare numar care venea din partea lor. Atunci nu imi inchipuiam ca poate fi ceva mai inaltator, decat sa participi in public, la asa ceva.Chiar ma gandeam daca as putea si eu sa fac asa ceva :) Azi insa cred ca erau sanse sa fie si mai bine! :) Trebuie sa laud oamenii din spatele spectacolului, multitudinea de ore lucrate, costumele multicolore splendide si oamenii de pe scena care au fost minunati prin ceea ce fac!Insa coregrafia, numerele alese puteau sa mai fie "polisate" :). Si, cred ca in ciuda numeroaselor ore de munca, cand la final sala se ridica in picioare si te aplauda fara limita, merita! Nu a fost cazul si aici :(, insa oricum, poate daca voi mai avea ocazia sa ii revad si atunci voi veni cu o opinie clara, daca imi plac ori ba! Locatia execrabila!Daca s-ar fi tinut la Circ si nu la romexpo ar fi fost mai de impact! :) Acum intrebare: pot sa sharuiesc de pe youtube ori ba? cum a ramas cu acta? :)

7 comentarii:

black not blue..... spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n

pacat de ea...acta...spuma dero....
just relax....

mihaela spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=aJxrX42WcjQ&ob=av2e

Marin spunea...

Black not blue: da, va ramane in istorie!
Mihaela: ador piesa asta! Nu stiam videoclipul, merci! :)

mihalea spunea...

si eu o ador; piesa postata de black not blue e superba si ea

Marin spunea...

si btw se potrivesc piesele :)

mihalea spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=tYFHAvULvJ0

iubesc si aceasta piesa......

Marin spunea...

mie personal imi place aceasta: http://www.youtube.com/watch?v=ewxmv2tyeRs&feature=relmfu
evident langa I wanna dance with somebody :)