miercuri, 15 februarie 2012

Karma, karma si iar karma

Stiu, m-ati dat la "disparuti"!:P Am deja 2 zile 3 zile (eu si matematica.. :D) de cand nu am mai scris aici, si vad ca lumea continua sa verifice zilnic daca a mai aparut ceva... :) Nu e din lipsa de subiecte ci din pura lene, cateva zile de concediu si m-am transformat intr-o leguma de canapea :)! Insa gata cu leneveala, e timpul sa trecem la lucruri serioase! ;)
Si cand spun lucruri serioase, inseamna ca trebuie sa scriu despre ceva ce mi-a impresionat weekendul. De curand, m-am implicat intr-o organizatie care sustine vorbitul in public. Desi abia i-am cunoscut trebuie sa spun ca imi plac! Urmaresc evenimentele lor de cateva luni bune insa niciodata nu am ajuns la unul, dar sambata cu ajutorul la 15 remindere si a faptului ca m-am alaturat echipei de organizatori, am avut prima experienta "Public Speaking". Si m-am indragostit! Pe langa faptul ca primul si ultimul discurs mi-au mers direct la suflet si mi-au intarit credinta ca tanti Soarta e mereu prezenta, restul discursurilor m-au atins, fiecare in felul lui. De la gateala pana la sport, sau de la cum sa te reindragostesti de persoana de langa tine, din nou si din nou pana la puterea de a ierta, indiferent cat de greu crezi ca iti este....Ei bine, energia pozitiva pe care am simtit-o de la cei 50 de participanti mi-a dat incredere in abilitatile mele de orator si in urmatoarele intalniri am de gand sa apar acolo si sa tin un discurs despre orice altceva decat despre munca si chestiile legate de servici, si sper ca energia acea sa o simt si altfel decat ca simplu participant!
Doi speakeri vreau sa ii mentionez: Andrei - care a vorbit despre cum s-a reindragostit de sotia sa si despre faptul ca de fapt schimbarea trebuie sa vina din tine nu de la cel de langa! Se prea poate sa fiu subiectiva deaorece pe pe Andrei si sotia lui i-am cunoscut la o "evadare" la gatit si mi-au facut o impresie solida! Ii felicit pentru ce au si imi doresc sa gasesc si eu asa ceva!
Al doilea speaker care m-a impresionat a fost Paul, care a vorbit despre campul energetic pe care il transmite inima si care este mult mai puternic de cel transmis de cap. Tot el a vorbit si despre iertare si cate ceva despre ura....m-am regasit in discursul lui...inca mai am de lucrat la a ierta si merge mai departe insa cu munca si perseverenta mutam muntii din loc :)))
Asa cum ziceam mai sus soarta este acolo mereu prezenta si iti scoate in cale oamenii care trebuie.
Despre sedintele de Public Speaking gasiti informatii pe facebook, pe youtoube exista inregistrari ale discursurilor tinute pana acum insa puteti sa va alaturati si groupului de yahoo - daca printre voi sunt amatori care doresc sa isi imbunatateasca calitatile oratorice primind feed-back constructiv, sau care pur si simplu vor sa invete sa vorbeasca in public, aici e locul vostru! :)
O sa sharuiesc cu voi momentul meu de glorie de la PSSG cand va veni :) tineti aproape!

Niciun comentariu: