vineri, 3 februarie 2012

Eu cu pixul pe hartie

Mi-am reluat activitatea de a scrie, si nu on line ci cu pixul pe hartie. Stiu, stiu...ce suntem in epoca de piatra? Cine mai scrie cu pixul pe hartie, cand in ziua de azi totul e on line si inseamna "cut", "copy", "paste" sau "delete". Ei bine, mandea! Datorita cursurilor la care m-am inhamat in ultima perioada pentru dezvoltare personala am inceput din nou sa iau notite! Asa si-a adus Marin aminte ca stie sa scrie si altfel decat cu ajutorul tastaturii, si scrie inca suficient de citet incat pot copia si altii dupa ea ;) :P Si pentru ca pe langa scris lui Marin mereu i-a placut sa vorbeasca mult s-a apucat si sa studieze vorbirea corecta! Asa incat dupa un curs maraton de dictie cu multe cuvinte alambicate si in care a invatat sa deschida gura, sa respire corect si sa pronunte toate literele dintr-un cuvant, acum a venit timpul sa foloseasca acest lucru si sa isi lucreze vocea. Asa incat de saptamana trecuta face un curs care duprinde pe langa tactici de intonatie si respiratie, si tactici de voice acting - habar nu am care este traducerea mot-a-mot in romana insa cred ca merge foarte bine modularea volumului si tonului vocii :D ca sa fie mai cu mot! Si ca sa fie cu folos toate aceste cursuri s-a hotarat sa se apuce si de vorbit in public asa incat s-a alaturat unei miscari care face exact acest lucru: tine discursuri - despre orice subiect care iti vine in minte! Pe langa implicarea pe care o planuiesc sa fie activa in organizare, vreau sa imi inving si tracul de a vorbi in fata multumilor si cine stie ce s-ar putea sa mai descopar ca imi mai poate pielea! ;) Ca piesa pentru aceasta scriere, alesesem o piesa de dragoste insa asta merge mult mai bine si parca chiar te pregateste de week-end! :)

Niciun comentariu: