joi, 9 februarie 2012

Mi-a placut ;)

Zilele astea cautand o informatie despre un anumit eveniment, am dat peste un articol, intr-un numar vechi din Tango (parca) despre gelozie si cum ea pune stapanire pe femei. Foarte misto articolul, ca o femeie care am fost acuzata in trecut de gelozie excesiva si posesivitate, va dati seama ca nu aveam cum sa nu imi arunc un ochisor ager peste ;). Carligul care m-a agatat a fost: “Gelozia este varianta romantica a unei cistite”, dureri, usturimi si o stare generala de disconfort, numai ca de data asta la nivel sufletesc. Imi pare rau al naibi de rau, ca nu am retinut numele autoarei insa in multe din exemplele oferite de ea m-am citit pe mine si parca a fost altceva cand am vazut scris negru pe alb ceea ce avem de mult in cap, ca sa vezi ca nu sunt singura isterica :))

2 comentarii:

Goda spunea...

Frumoasa si vesela postare. :)

Marin spunea...

Merci Goda! :) Te mai astept la mine pe blog si feel free la comentarii ;)