marți, 28 februarie 2012

Cum e sa fii in capul meu

Vreau un post inteligent, despre o carte inteligenta sau despre o discutie care sa va lase cu gura cascata, insa am observat ca in perioada in care ma ocup cu cititul beletristic, si inspiratia mea este aproape zero. Pot sa va povestesc spre exemplu, despre studiul coeficientului de inteligenta al criminalilor in serie, insa venind dupa recomandarea de carte facuta acum un post, o sa ziceti ca am luat-o spre cuibul cu cuci ;) sau as putea sa va spun despre faptul ca am vazut unul dintre cele mai bune filme de comedie din ultima perioada si unde am ras cu lacrimi (noroc cu recomandarile prietenilor), insa as parea bipolara dupa pasajul in care faceam referire la criminalii in serie asa incat cred ca undeva trebuie sa trag linie :)) Si ca postul sa nu fie complet inutil, o sa impartasesc cu voi o piesa geniala, care mi-a ramas in cap inca de azi dimineata...stiti voi, prima melodie pe care o asculti matinal te urmareste, ca umbra urmatoarele 18 ore ;)

Niciun comentariu: