joi, 2 ianuarie 2014

Studiu de caz: Oreo

Am decis ca anul acesta să trec la un nou nivel cu blogul și să împărtășesc cu voi, mult mai multe informații despre creativitate, branding, voluntariat, proiecte, facilitare grafică, vorbit în public, training - altfel spus, comunicare și PR, la un alt nivel. Încet, încet aduc la zi blogul și pe măsură ce găsesc lucruri interesante le voi împărtăși cu voi, astfel, când decideți să veniți aici să plecați la următorul site cu o informație utilă. Așa că țineți aproape :)

Azi scriu despre un produs, transformat într-un brand de nivel mondial pe care îl admir, devorez și primesc cadou cu fiecare ocazie posibilă de la jumătatea mea, Oreo. Nu cred că există cineva care să nu fi auzit măcar de biscuiții minune, dacă nu i-a și încercat până acum. Recunoscuți pentru reclamele ingenioase și pentru modalitățiile extrem de creative în care își fac reclamă, anul trecut Oreo a împlinit 100 de ani de existență. Au decis să sărbtorească acest lucru printr-o campanie extrem de ingenioasă, lucrată în SUA de către Draftfcb Chicago: 100 de postări, în 100 de zile, pentru 100 de ani.

Mai jos aveți studiul de caz al campaniei și aici găsiți cele 100 de postări :)



Dacă încă nu ați încercat cel mai bun prieten al laptelui, acum e momentul! :)

Niciun comentariu: