marți, 21 ianuarie 2014

Cum faci reclamă pentru niște mirodenii?

Atunci când vrei să explici ce mult înseamnă mirodeniile într-o mâncare ai mai multe căi prin care poți să atragi lumea:

1. Te numești Petre Ispirescu și te apuci să scoți din penel povestea „Sarea în bucate” - mama, bunica sigur o știu, poate și tata și bunicul s-ar putea să o știe, însă nu bag mâna în foc pentru partea masculină a familei :)oricum ca să vă mai scutesc din factura telefonică vă dau filmul și povestea în versiune vinil, alegeți voi de unde vreți să aflați despre sare și alte mirodenii.

2. Te faci regizor și faci un film cu o femeie frumoasă care îți explică cum stă treaba cu mirodeniile:



3. Și ultima, dar nu cea din urmă faci o reclamă care arată cam așa:



Însă cred că cea mai bună reclamă a mirodeniilor, tot bazarul din Istanbul rămâne, de la miros până la metodele de prezentare a minunățiilor culinare de acolo, totul te îmbie să cumperi și să încerci toate aromele.

Niciun comentariu: