Marea majoritate am auzit, ştim sau folosim Instagram, la ora actuală este cea mai mare reţea socială pentru împărtăşirea pozelor. Indiferent de motivul pe care îl avem: socializare, nevoia de vizibilitate sau pur şi simplu pentru a fi în trend, Instangram-ul poate fi şi este o metodă de promovare.
Astfel, el ar trebui inclus în comunicarea unui brand la fel ca faceebook-ul, pinterest, G+ sau LinkedIn, în funcţie de ce grup ţintă ai. Am câţiva muşterii de îmi citesc blogul care vor considera extrem de util acest post şi se vor inspira din el :), ceea ce înseamnă că în curând vom vedea şi companii româneşti care vor include serviciul, în strategia lor de marketing. Abia aştept! :)
Din punctul meu de vedere, folosit cum trebuie, poţi atrage numai beneficii din el, indiferent că te reprezinţi, sau că reprezinţi un brand sau un produs, promovarea iese - dacă ştii să o faci şi dai dovadă de creativitate şi o bună cunoştere a clientelei.
Mai jos vă prezint 2 conturi:
- primul un brand cu produsele, sentimentele şi clienţii aferenţi - vorbim de Starbucks, care nu mai au nevoie de nicio prezentare :);
- al doilea, un proiect personal ajuns extrem de popular, cel al lui Murad Osmann - un producător de clipuri publicitare şi muzicale - acesta îşi pozează de mai bine de 2 ani prietena cu ajutorul telefonului mobil, în toate colţurile lumii. Social media îl adoră! :)
Şi ca să vă trimit acasă şi cu câteva idei, mai jos introduc o prezentare de pe slideshare, descoperită în această dimineaţă, de la Ross Simmons:
Voi folosiţi Instagram?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu