marți, 28 ianuarie 2014

Oameni....uuuu!

Comunicarea asta bat-o vina e grea, iar atunci când nu ştii ce vrei e şi mai greu.

Zilele trecute am primit o cerere de conectare pe una din reţelele de socializare, respectivul voia să facă voluntariat în una din organizaţiile în care eu activez. Evident, întrebarea mea a fost ce tip de voluntariat, în ce tip de organizaţie, pe de direcţie, bătrâni, copii, training....răspunsul lui a fost că aia ultima de am adăugat-o eu, luat la bani mărunţi mi-a spus că de fapt nu ştie, crede că e timpul să facă şi el puţin voluntariat, nu ştie ce l-ar atrage, nici cât timp ar aloca nici, nici, nici. În cazul acesta i-am răspuns cu un citat, clasic din Alice în ţara minunilor: Când nu ştii unde vrei să ajungi orice drum te va duce acolo.

Făcând paralelă la viaţa de om de comunicare, lăsând-o în spate pe cea de voluntar, de multe ori am auzit feedback-uri de genul "îmi place dar e ceva ce îmi displace", "vreau să fie aşaaaa...maaaai...nu ştiu cum" şi lista ar putea continua însă mă voi opri aici.

Ce am învăţat din experienţele astea? Am învăţat că atunci când lucrez un brief, să îl fac cât mai amănunţit, să am deja o idee clară în cap asupra la ce îmi doresc şi când dau feedback să mi-l argumentez foarte bine, concis, clar, cu exemple şi să las limbajul de lemn - acasă. Unii, mai isteţi ca mine au strâns feedback-urile primite şi au făcut artă :) o idee extrem de tare, pe care am ţinut să o împărtăşesc cu voi :).

Sper că de acum înainte veţi da cum trebuie cu părerea atunci când trebuie, că idea lor poate fi replicată :).

Niciun comentariu: