vineri, 17 ianuarie 2014

Fotografie, care e povestea ta?

Azi am avut norocul să port o discuţie superbă cu un om foarte apropiat sufletului meu. Se întâmplă cam odată pe an să ne ciocnim şi să povestim, pentru mine este inspiraţional - este un om cu multe lupte interne, însă un om care "trăieşte în afara cutiei" - cum mi-a răspuns atunci când i-am spus că mereu a fost un om cu idei "out of the box". Discuţiile noastre sunt rare, însă învăţ de fiecare dată, ceva.

Azi una dintre recomandările lui a fost site-ul acesta, un site care spune o poveste şi care este în egală măsură o mare întrebare pentru fiecare dintre noi. Ce întrebări ar isca fotografia voastră şi la ce întrebări nu aţi fi pregătiţi să daţi răspunsul?


Poza este mai veche însă spune exact ce trebuie despre mine şi răspunde la foarte multe întrebări, acesta este motivul pentru care o folosesc de fiecare dată când este nevoie ca poza mea să meargă pe un articol, la o prezentare sau pe cărţile de vizită aşa cum este cazul în JCI. Luaţi la întâmplare o poză alegeţi-vă câteva întrebări din cele postate pe site şi răspundeţi la ele, însă alegeţi ce consideraţi incomod - răspunsurile sunt pentru voi şi vă vor ajuta să vă cunoaşteţi mai bine :)

Niciun comentariu: