joi, 2 ianuarie 2014

Și a mai trecut un an...

Nu știu cum v-ați petrecut miezul nopții la trecerea în 2014, însă am convingerea că singurul care poate face un an să fie bun sau prost ești tu, mă rog, în cazul meu, eu, nu modalitatea în care „pășești” în Revelion. Adică propria persoană îți influențează anul prin viziunea pe care o ai, prin felul în care abordezi lucrurile și prin oamenii de care te înconjori.

Pentru mine, 2013 a fost un an superb, cu multe realizări profesionale la capitolul voluntariat, cu realizări profesionale la SRL-ul unde sunt încadrată, dar mai ales am multe realizări pentru mine - ca om. Anul acesta am învățat, mi-am trăit pasiunile și am iubit - totul cu intensitate! În schimb, nu am mai făcut mai mult sport și nici la capitolul mâncat sănătos 100% nu am excelat însă sunt pe drumul cel bun și fac câte ceva pentru a mă menține sănătoasă zi de zi :)

Pentru 2014 îmi doresc să fiu iubită și să iubesc, îmi doresc ca eu și cei dragi mie să fim sănătoși, să ascult mai mult, să învâț mai mult, să călătoresc mai mult și să zâmbesc mai mult!

Și pentru că una din rezoluțiile din anul aceste este să ascult mai mult, asta ducând la învățare, vă recomand mai jos un TED cu 5 modalității de a asculta mai bine!

La mulți ani!

Niciun comentariu: