marți, 9 septembrie 2014

Ce reclame mai fac vedetele?

Nu știu dacă mă înțelegi, însă, mie îmi place să mă uit la reclame. Obișnuiam într-o vreme să vânez evenimentele de tipul „Noaptea devoratorilor de publicitate”, apoi am renunțat după ce rulau același și același calup de reclame. Cumva lipsită de drog, am început să mă uit la ele on-line și de atunci îmi apar în fața tot felul de spoturi.



Am încercat să îți prezint aici pe lângă cele mai noi și reclamele care sunt în afara cutiei, fie prin regie, fie prin scenariu sau prin cine joacă în ele. Și cum căutam eu zilele acestea subiecte pentru blog, dau peste ceva...inspirațional! :) Alții ar fi tentați să folosească cuvinte ca „sexy”, „incitant” sau „puternic” eu însă rămân la cuvântul meu.

Pe Matthew McConaughey îl știe o lume întreagă, fie pentru că discursul lui de acceptare a statuetei de aur de la Oscar-urilor, pentru rolul din Dallas Buyers Club. A fost, la ora aia, unul dintre cele mai circulate discursuri motivaționale, l-am inserat dacă ți-a scăpat :). Sau poate îl știi pe Matt din serialul True detectives sau din filme ca Lupul de pe Wall Street sau Avocatul din limuzină. Eu bine, deși nu sunt fanul lui, filmele în care a ales să joace sunt bune - pentru că sunt scenarii din care înveți despre leadership, despre conduită, profesionalism, echipă și muuulte altele.

Care este legătura dintre filmele lui McConaughey și reclamele menționate în titlul postării? :) Ei bine, în 2011 în filmul despre avocați The Lincoln Lawyer (tradus la noi cu Avocatul din limuzină)ai ghicit, mașina implicată în acțiunea filmului este o „bătrânică” a industriei americane de mașini și anume clasicul Lincoln. Se pare că celor aflați la cârma brandului le-a plăcut alăturarea așa încât anul acesta au semnat cu omulețul nostru pentru niște reclame.

Reclamele sunt regizate de Nicolas Winding Refn, care a stat în spatele camerei și la filmul Drive (iar cu și despre mașini :)). Am ales să îți vorbesc despre cele două reclame la mașină, pentru că așa cum spuneam și câteva rânduri mai sus, le găsesc inspiraționale. Se pare că actorul nostru blond este recunoscut pentru discursurile pline de patos și inspirație, exact ca cel livrat în seara Oscarurilor. Așa că scenariul nu face decât să pună în evidență vocea gravă, cuvintele adânci și detaliile mașininuței condusă de al nostru erou.

Și, fără alte litere, îți recomand să vezi filmulețele de mai jos cu o pereche de căști in-ear :)







Niciun comentariu: